Ma kisütött a nap úgyhogy eljött a változtatások ideje. Én nagyon jól szórakozok egyegy poszt írása közben és számolatlanul olvasom újra a bejegyzéseket, mindig találok valamit bennük valamit amit átírnék vagy kijavítanék, de egy saját magamnak felállított szabály szerint ezt mindössze egyszer tehetem meg. Tehát nekem így is jó lenne ahogy most van, viszont én törődök népes és drága olvasótáborommal, akik közül többen is kifejezték szándékukat, megjegyzés hozzáfűzésére, csak ne lenne az a fránya indapassz. Teljesen egyetértek, én se regisztrálok be mindenhova ész nélkül. Ott van viszont az a három-négy fős kemény mag, akik csak és kizárólag azért alkottak maguknak indaprofilt, hogy nyomot hagyhassanak némely irományom alatt, köszönöm nektek és elnézést kérek, de a fenzoblog költözik.

Ide

A tovább mögött játék. Búcsúzóul.

 

Aki megfejti kit vágtam le a címlapon látható képről, egyéves fenzo előfizetést kap jutalmul

Szerző: fenzo  2009.02.19. 10:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fenzo.blog.hu/api/trackback/id/tr5952419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása